Procedury i standardy w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta, znajomość technik i narzędzi sprzedaży to podstawowe wymogi gwarantujące zadowolenie Klienta, a także satysfakcję dla firmy.

To obsługa Klienta stanowi podstawę, dzięki której firma zdobywa rynek i pozyskuje lojalność Klientów. Klient wróci gdy zostanie profesjonalnie obsłużony, a jego potrzeby zostały prawidłowo zidentyfikowane i zaspokojone.


Cele szkolenia

  • usprawnienie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem
  • nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
  • nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy
  • rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Korzyści

  • Wzrost jakości obsługi Klientów
  • Wzrost zadowolenia i lojalności Klientów
  • Mniejsza ilość trudnych sytuacji podczas obsługi Klientów
  • Zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników
  • Zmniejszenie liczby reklamacji
  • Uzyskanie pożądanego wizerunku firmy

 


Zagadnienia szkoleniowe

  1. Co decyduje o jakości obsługi klienta
  2. Komunikacja z klientem.
  3. Kształtowanie wizerunku sprzedawcy.
  4. Analiza potrzeb klienta
  5. Asertywność w kontakcie z trudnym klientem.
  6. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientami
  7. Typologia klientów
  8. Porozumiewanie się z trudnymi typami klientów
  9. Savoir vivre w relacjach z klientami

Metody i środki szkolenia

  • odgrywanie scenek
  • dyskusja grupowa
  • praca w parach
  • kwestionariusze do pracy indywidualnej

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta

Czas trwania:   14 godzin / 2 dni


Cena

Do uzgodnienia


Termin

Do uzgodnienia


Zapisz się na szkolenie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon komórkowy

Dodaj CV

Podziel się ze znajomymi