Profesjonalna obsługa klienta to priorytet dla każdej firmy bądź biura obsługi klienta. Uczestnik szkolenia w jego trakcie nabędzie umiejętności pozwalające rozpoznawania różnego rodzaju typów klientów.

Aktualną sytuację gospodarki rynkowej możemy określić jako: erę klienta. Klient robi zakupy tam gdzie jest najwyższej klasy obsługa. Jeżeli oceni obsługę jako złą istnieje duże prawdopodobieństwo że już nie powróci do firmy – znajdzie wtedy innego dostawcę.

Zapraszamy na szkolenie, które jest odpowiedzią na wyzwania budowania profesjonalnej obsługi klienta.


Cele szkolenia

  • poznanie różnych typów trudnego klienta oraz sposobów skutecznego komunikowania się z nimi
  • zdobycie wiedzy z zakresu budowania trwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientem
  • rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania
  • kontrola i zarządzanie konfliktem w relacji z Klientem problemowym

Korzyści

  • wyższe kompetencje radzenia sobie w sytuacjach stresogennych
  • świadomość swoich mocnych stron w relacji z Klientami
  • komfort pracy
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe

Program szkolenia

  1. Budowanie relacji z klientem
  2. Typologia i style zachowań klientów
  3. Sytuacje konfliktowe w relacji z trudnym klientem
  4. Reagowanie na zastrzeżenia klientów
  5. Zachowanie asertywne
  6. Moje nastawienie do obsługi klienta
  7. Stres którego źródłem jest klient

Metody i środki szkolenia

  • praca indywidualna i grupowa
  • dyskusja
  • ćwiczenia praktyczne

Szkolenie praca z trudnym klientem

Czas trwania:   14 godzin / 2 dni


Cena

Do uzgodnienia


Termin

Do uzgodnienia


Zapisz się na szkolenie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon komórkowy

Dodaj CV

Podziel się ze znajomymi