doradca klientaSzkolenie skierowane jest do aktywnych osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, a tym samym chcą być bardziej konkurencyjne na dzisiejszym rynku pracy. Zachęcamy do skorzystania z bloku szkoleniowego dotyczącego nabycia praktycznych umiejętności, kwalifikacji cechujących profesjonalnych Doradców klienta.

Szkolenie przyczyni się do podniesienia konkurencyjności przyszłego Doradcy klienta na rynku pracy.


Cele szkolenia

  • Określenie standardów komunikowania się z różnymi typami klientów
  • Kontakt bezpośredni i na odległość z klientami
  • Analiza potrzeb klientów
  • Nauka reakcji na obiekcje klientów

Korzyści

  • Profesjonalne przygotowanie teoretyczne i praktyczne osób do wykonywania zawodu doradcy klienta.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie
  2. Charakterystyka zawodu doradca Klienta
  3. Standardy obsługi klienta
  4. Przygotowanie do pracy
  5. Umawianie spotkań
  6. Spotkanie z klientem
  7. Badanie potrzeb i rozpoznanie sytuacji Klienta
  8. Prezentacja rozwiązania dla Klienta
  9. Radzenie sobie z obiekcjami
  10. Zamknięcie sprzedaży
  11. Administracja
  12. Kontakt posprzedażowy
  13. Podtrzymanie relacji z Klientem
  14. Podsumowanie

Metody i środki szkolenia

  • praca indywidualna i grupowa
  • dyskusja
  • ćwiczenia praktyczne

Szkolenie Doradca Klienta

Czas trwania: 14 godzin / 2 dni


Cena

Do uzgodnienia


Termin

Do uzgodnienia


INFORMACJE DODATKOWE

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:

Tel: +48 506 087 559
mail: szkolenia@arkadiuszniedziolka.pl
www.arkadiuszniedziolka.pl